Reklama2006-02-22
0

"Strong inspiruje" w telewizji

Na przełomie lutego i marca rusza kampania telewizyjna piwa Strong.

30 - sekundowe reklamy w niestandardowy sposób ukażą nowy wizerunek marki Strong, wskazując na aspekt pasji, jaka cechuje prawdziwych mężczyzn. Z tej pasji, obejmującej zarówno wnętrze, jak i niepowtarzalną oprawę - powstają dzieła wyjątkowe.

Kampania, zatytułowana "Strong inspiruje" sluży wprowadzeniu na rynek piwa w nowym, unikalnym opakowaniu i wyróżnieniu Stronga spośród innych marek.
Prócz spotów telewizyjnych - komunikacja nowych opakowań obejmie także prasę oraz POS-y w punktach sprzedaży.

Kreację przygotowała agencja reklamowa Locomotiva.

Autor:masz

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas