Reklama2007-03-28
0

Strong: 'Płetwonurkowie'

Pod koniec marca rusza nowa kampania telewizyjna piwa marki Strong: 'Płetwonurkowie'.

Reklama kontynuuje zapoczątkowane w ubiegłym roku repozycjonowanie marki.

Kampania ma wzmacnić wizerunek brandu oraz wspiera towarzyszące mu od ponad roku hasło: „Strong inspiruje”. Jest adresowana do mężczyzn, zarówno młodych, jak i dojrzałych, mieszkających w dużych miastach.

         

W filmie można zobaczyć bardzo trudne w realizacji i wymagające użycia najnowocześniejszej technologii podwodne zdjęcia, których autorem jest światowej sławy operator – Peter Zuccarini, który pracował między innymi przy takich hollywoodzkich superprodukcjach jak „Piraci z Karaibów”.

        

Reklamę będzie można obejrzeć na antenie: TVP, TVN, Polsat i stacji tematycznych.

Kreację kampanii przygotowała agencja Locomotiva, autorem pomysłu jest Ewa Grelka, za produkcję odpowiedzialny był Film Republic, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Zenith Optimedia. 

Autor:kk

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas