Internet2020-02-03
1

Strony główne: WP.pl przed Onetem, Gazeta.pl wyprzedziła Interię

Wśród stron głównych czołowych portali horyzontalnych najwięcej użytkowników i odsłon ma WP.pl, a najdłuższy średni czas korzystania przez internautów - o2.pl. Strona główna Gazeta.pl w liczbie odwiedzających wyprzedziła analogiczną witrynę Interii.

W grudniu ub.r. stronę główną WP.pl (Grupa Wirtualna Polska) odwiedziło 12,92 mln internautów, co dało 46,69 proc. zasięgu. Użytkownicy wykonali tam 510,8 mln odsłon, a każdy spędził średnio 48 minut i 16 sekund - wynika z danych z badania Gemius/PBI opracowanych przez Wirtualnemedia.pl.

Analogiczna witryna Onetu (Ringier Axel Springer Polska) zanotowała 11,93 mln użytkowników, 429,88 mln odsłon oraz 45 minut i 11 sekund przeciętnego czasu spędzonego przez odwiedzającego.

##NEWS https://wirtualnemedia.pl/m/artykul/wirtualna-polska-przed-facebookiem-a-gazeta-pl-przed-olx-strony-media-expert-i-rtv-euro-agd-z-rekordami-gemius-pbi-z-grudnia ##

Strony główne pozostałych trzech największych portali horyzontalnych miały po kilka razy mniej użytkowników i odsłon. Na stronie głównej Gazeta.pl (Agora) 5,63 mln internautów wygenerowało 101,06 mln odsłon oraz spędziło średnio po 26 minut i 15 sekund. Natomiast konkurentka z Interii przy 4,54 mln odwiedzających zanotowała 199,69 mln odsłon oraz 52 minuty i 3 sekundy przeciętnego czasu korzystania.

W tej ostatniej statystyce najlepszy wynik osiągnęła strona główna o2.pl (Grupa Wirtualna Polska) - godzina, 15 minut i 16 sekund. 1,85 mln internautów wykonało na niej 20,24 mln odsłon.

W porównaniu z listopadem strona główna WP.pl zyskała 355,8 tys. użytkowników (2,8 proc.) i 68 tys. odsłon (0,01 proc.), tracąc minutę i 36 sekund (3,3 proc.) średniego czasu spędzonego przez internautę

Podobnie zmieniły się wyniki analogicznej witryny Onetu: przybyło 380,7 tys. odwiedzających (3,3 proc.) i 1,44 mln odsłon (0,3 proc.), a przeciętny czas korzystania zmalał o minutę i 40 sekund (3,5 proc.).

Strona główna Gazeta.pl zyskała 638,9 tys. użytkowników (12,8 proc.), dzięki czemu wyprzedziła konkurentkę z Interii, która straciła 456,4 tys. odwiedzających (9,1 proc.). Ta pierwsza witryna zanotowała też wzrost liczby odsłon 2,56 mln (2,6 proc.) i spadek średniego czasu spędzonego przez internautę o 3 minuty i 36 sekund (12,1 proc.), a ta druga straciła 5,41 mln odsłon (2,6 proc.), zyskując 35 sekund (1,1 proc.) przeciętnego czasu korzystania.

##NEWS https://wirtualnemedia.pl/m/artykul/portale-najpopularniejsze-informacje-i-publicystyka-radiozet-pl-zasiegowo-przed-onetem-gazeta-pl-wyprzedzila-se-pl-top10 ##

Natomiast strona główna o2.pl zanotowała spadek liczby użytkowników o 346,8 tys. (15,7 proc.) i odsłon o 1,95 mln (8,8 proc.) przy wydłużeniu się średniego czasu korzystania o 5 minut i 9 sekund (7,3 proc.).

Autor:tw

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas