Reklama2005-02-01
0

Studencki konkurs filmów reklamowych

Nadchodzi IX Studencki konkurs filmów reklamowych

Studencki konkurs filmów reklamowych skierowany do studentów szkół filmowych organizowany jest już od 9 lat przez Kodak Entertainment Imaging. Przedsięwzięcie ma na celu wyłowić młode  operatorskie i reżyserskie talenty oraz pokazać świeże spojrzenie młodych twórców na film reklamowy. O randze konkursu świadczy fakt, iż zwycięzcy poprzednich edycji odnoszą już znaczące sukcesy zawodowe.

Konkurs składa się z dwóch etapów. W pierwszym studenci zgłaszają scenariusze napisane na podstawie briefów przygotowanych przez produktodawców. W tym roku swoich marek użyczają: Oriflame, Onet.pl, TVN, Naj, Claudia oraz Viva One Night Mousse.

Obecnie jury zajmuje sie ocenianiem scenariuszy, z pośród których zostanie wybranych ok. 20. Zwycięzcy pierwszego etapu konkursu w marcu przystąpią do realizacji swoich pomysłów. W maju jury na specjalnych obradach oceni gotowe spoty i wybierze ostatecznych zwycięzców.

 W jury zasiadają: Iwo Zaniewski (Dyrektor Kreatywny PZL); Dariusz Zatorski (Dyrektor Kreatywny Leo Bernett), Paweł Niziński (Dyrektor Kreatywny Young & Rubicam); Jarek Kamiński (Dyrektor Kreatywny Saatchi & Saatchi); Katarzyna Dragovic (Dyrektor Kreatywny Euro RSCG); Katarzyna Alińska ( Z-ca Dyrektora Marketingu TVN); Piotr Welc (Dyrektor d/s produktów marketingowych Onet.pl); Magdalena Malicka (Dyrektor Wydawniczy Naj); Jacek Kulczycki (General Manager Studia Filmowego OTO); Maria Zakrzewska (Dyr. Marketingu Oriflame);  Witold Sołowiow (Dyrektor d/s Produkcyjnych Procter & Gamble).

Autor:masz

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas