Reklama2007-01-18
0

Studio DN dla firmy Melvit

Studio Dn opracowało nową tożsamość wizualną marek Melvit oraz Szczytno.

 Zmiany dokonane przez Studio DN obejmowały w pierwszej kolejności modernizację brandów Melvit i Szczytno.

Brand Melvit, który stanowi jednocześnie symbol firmowy został odświeżony i unowocześniony. Zmianom poddana została jego kolorystyka. Zastosowanie pochyłego liternictwa podkreśliło dynamikę i nowoczesność firmy Melvit. 

      


Znak marki Szczytno został zamieniony w przestrzenny symbol z silnie eksponowanym charakterystycznym, centralnie umieszczonym czerwonym wiatrakiem. Symbolika tego znaku odwołuje się do tradycji, a umieszczenie w nim słowa premium podkreśliło najwyższą jakość oferowanych produktów.

      

Dalsze prace związane były z opracowaniem nowych opakowań dla obydwu marek.  Dzięki tym zabiegom opakowania otrzymały mocniejszy „shelf impact“ oraz bardziej wyrazistą tożsamość wizualną. Docelowo opracowany zostanie spójny i czytelny system opakowań obejmujący wszystkie produkty obydwu marek.

Firma Melvit specjalizuje się w produkcji, dystrybucji oraz konfekcjonowaniu artykułów sypkich takich jak ryż, kasza, płatki i mąka. Na rynku produkty tej firmy oferowane są pod dwiema markami- Melvit oraz Szczytno. Melvit jest marką główną, pod którą oferowana jest większość wytwarzanych produktów, Szczytno to marka premium, która jest odpowiedzią na oczekiwania najbardziej wymagających konsumentów.

Autor:kk

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas