Nadawane od 16 września br. niedzielne pasmo TVN 'Studio ZłoteTarasy' cieszy się mniejszą popularnością niż audycje pokazywane naantenie stacji w tym samym czasie, ale rok wcześniej. Nowy programma także mniejszą widownię niż propozycje konkurencyjnychtelewizji.
Średnia oglądalność trzech pierwszych wydań pasma "Studio ZłoteTarasy" wyniosła 730 tys. widzów przy udziałach w rynku na poziomie7,54 proc. - wynika z danych AGB Nielsen Media Research. Rok temu,programy emitowane w TVN w niedzielę pomiędzy 14.00 a 17.20,przyciągały 1,07 mln osób, co dało stacji udziały wynoszące 11,16proc.
Zobacz tabelę
Podczas emisji "Studia Złote Tarasy" TVN wybierało najmniejwidzów spośród czterech głównych kanałów telewizyjnych. Liderempasma była TVP2, którą oglądało 3,67 mln osób, dalej uplasowały sięTVP1 (1,97 mln) i Polsat (1,31 mln).
Zobacz tabelę
Wśród widzów niedzielnego pasma TVN od 14.00 do 17.20 dominująkobiety, widzowie w wieku od 25 do 44 lat oraz powyżej 50. rokużycia, ze średnich i największych miast.
Zobacz tabelę
"Studio Złote Tarasy" to blok nadawany na żywo z warszawskiegocentrum handlowego Złote Tarasy w każdą niedzielę między 14.00 a17.30. Pogram prowadzą na zmianę dwie pary prezenterów: MartynaWojciechowska i Max Cegielski oraz Ewa Drzyzga i Mateusz Kirstein.W ramach pasma oprócz rozmów z gośćmi i krótkich reportażyemitowane są także m.in. programy "Co za tydzień" i "Zielonedrzwi".