Niedzielne pasmo stacji TVN, które emitowane na żywo było zwarszawskiego centrum handlowego Złote Tarasy, nie cieszyło siędużą popularnością. Program przyciągnął mniej niż co dziesiątegowidza zasiadającego w porze jego emisji przed telewizorem iprzegrał z propozycjami konkurencyjnych kanałów.
Średnia oglądalność "Studia Złote Tarasy" wyniosła 1,06 mlnwidzów przy udziałach w rynku na poziomie 8,99 proc. (w grupie 4+)i 10,36 proc. (w grupie 16-49) - wynika z danych AGB Nielsen MediaResearch przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.
Zobacz tabelę
W czasie emisji programu TVN była dopiero czwartą stacją podwzględem osiąganej widowni. Najwięcej osób gromadziła wtedy TVP 2,którą oglądało 4,5 mln widzów. Telewizja ta nadawała m.in."Familiadę", "Złotopolskich", programy rozrywkowe i "Na dobre i nazłe". Na drugim miejscu znalazła się TVP 1 (m.in. filmy fabularne,dokumenty, sport), a na trzecim - Polsat (m.in. filmy, "Ekipa""Świat według Kiepskich" i "Sue Thomas: Słyszące oczy FBI").
Zobacz tabelę
Wpływy z reklam nadawanych przy programie wyniosły 12,1 mln zł(dane cennikowe, bez rabatów).
Z danych telemetrycznych wynika, że "Studio Złote Tarasy"oglądały najchętniej kobiety, widzowie w wieku od 25 do 59 lat,mieszkańcy średnich i dużych miast, a także osoby z wykształceniemśrednim i wyższym.
Zobacz tabelę
Nowe wydania "Studia Złote Tarasy" pojawią się na antenie TVN wmarcu przyszłego roku.