Internet2017-05-08
0

„Stuff” z odświeżoną stroną internetową

Firma Arskom Group, wydawca magazynu „Stuff”, uruchomiła nową wersję portalu Stuffpolska.tv.

W nowej odsłonie portalu Stuffpolska.tv artykuły zostały podzielone na bardziej czytelne kategorie, co ułatwia nawigację i odnalezienie poszukiwanych materiałów. Wydawca poszerzył także zakres prezentowanych treści.

- Głównym założeniem projektu było zwiększenie rozpoznawalności marki „Stuff” i wzmocnienie rynkowej pozycji papierowego wydania magazynu. Nowa strona to także odpowiedź na rosnące oczekiwania zarówno ze strony czytelników, jak i reklamodawców - wyjaśnia Wojciech Szaniawski, wydawca „Stuffa” i prezes Arskom Group.

Treści przygotowywane są przez polską redakcję oraz tłumaczone z brytyjskiej strony Stuff.tv (wydawanej przez Haymarket Group). To efekt zacieśnienia współpracy między polskim i brytyjskim wydawcą „Stuffa”.

- Dzięki dostępowi do treści przygotowywanych przez brytyjską redakcję Stuff.tv, nasza strona zyskuje przewagę konkurencyjną. Zamieścimy relacje z najważniejszych światowych premier, prezentacji i targów, które często są trudno osiągalne dla krajowych redakcji. Z kolei Brytyjczycy będą mogli dowiedzieć się o sukcesach polskich marek, które nie są jeszcze szeroko rozpoznawane w świecie - mówi Jarosław Babraj, brand director marki „Stuff” w Polsce.

Wydawnictwo planuje kampanię marketingową, promującą nową odsłonę strony internetowej.

Redaktorem naczelnym „Stuff Polska” pozostaje Emil Borzechowski, który odpowiada również za treści online.

Autor:łb

Więcej informacji:Arskom Group, Stuff, Stuffpolska.tv

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas