Do całego nakładu styczniowego wydania miesięcznika “Playboy” (Marquard Media Polska) dołączono kalendarz na 2014 rok. Na okładce numeru znajduje się modelka Kate Moss.
Na kalendarz składają się zdjęcia najsłynniejszych 12 playmates z historii magazynu, na czele z Marilyn Monroe. W numerze znaleźć można m.in. rozmowy z Hugh Hefnerem, twórcą “Playboya”, i Leonardo DiCaprio, a także ranking najlepiej i najgorzej ubranych mężczyzn w 2013 roku. Wydanie ukazało się w cenie 13,99 zł i w nakładzie 100 tys. egz.
Numer wspiera kampania reklamowa w prasie (“Auto Świat”, “Komputer Świat”, “Przegląd Sportowy”), radiu (RMF Maxx, Radio Zet, Chilli Zet, Antyradio) oraz internecie (Kozaczek.pl, CKM.pl, Milionkobiet.pl). Działania przygotował i zaplanował wydawca.
Z danych ZKDP wynika, że średnia sprzedaż ogółem “Playboya” w okresie od stycznia do września 2013 r. wyniosła 44 653 egz. (więcej na ten temat).