Internet 2013-09-12
2

„Style uŻycia” - blogerzy reklamują aplikację mobilną eurobanku (wideo)

Ruszyła kampania „Style uŻycia” reklamująca rozwiązania mobilne eurobanku. Bohaterami akcji - realizowanej przez firmy Socializer i Mumin’s Interactive - są autorzy czterech popularnych blogów.

W kampanii „Style uŻycia” występują twórcy czterech blogów o różnej tematyce: Tamara Gonzales Perea (modowy blog Macademiangirl.com), Paulina Wnuk (kulinarny blog Frommovietothekitchen.pl), Anna i Jakub Górniccy (blog Podróżniccy.com) oraz Grzegorz Marczak (technologiczny blog Antyweb.pl).

W ramach akcji zrealizowano kilkuminutowe filmiki pokazujące dzień z życia tych blogerów - każdy w codziennej pracy wykorzystuje i ocenia aplikację mobilną eurobanku.

- W ten sposób chcieliśmy pokazać, że jest to aplikacja przeznaczona dla każdego, bez względu na styl życia, a nawet stopień zaznajomienia z nowymi technologiami - tłumaczy Magdalena Suchanek, dyrektor departamentu PR i komunikacji eurobanku.

Przypomnijmy, że od początku września trwa kampania reklamowa, w której usługi mobilne eurobanku promuje Piotr Adamczyk (przeczytaj więcej i zobacz spot).

Kampania „Style uŻycia” obejmuje też konkurs na facebookowym fanpage’u eurobanku. Należy w nim pobrać aplikację mobilną banku, przetestować ją i odpowiedzieć na dwa pytania. Osoby, które nie są klientami eurobanku, mogą skorzystać z wersji demo aplikacji.

Akcja potrwa do 9 października. Jej realizacją eurobank zajmuje się wspólnie z agencją Socializer, a spoty z blogerami przygotowała firma Mumin’s Interactive.

 

Autor: tw

Więcej informacji: eurobank, bankowość mobilna, blogerzy

KOMENTARZE (2) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas