Reklama2010-04-09
1

Subaru reklamuje Lotos Quazar (wideo)

W telewizji, internecie i prasie startuje kampania reklamowa olejów Lotos Quazar. Akcję wykorzystującą markę Subaru przygotowały DDB Warszawa i OMD.

Rozpoczęta właśnie kampania reklamowa olejów silnikowych Lotos Quazar informuje o tym, jak starannie został opracowany ich skład. Przekaz podkreśla jednocześnie, że nadają się one do stosowania w nowoczesnych silnikach pracujących w różnorodnych warunkach, dlatego są polecane przez Subaru.

Akcja jest prowadzona w telewizji (m.in. TVP, TVN, Polsat, TVN24,TVP Info, Polsat News, TVN CNBS, Polsat Sport, Eurosport, TVN Turbo, AXN, Animal Planet, National Geographic i Discovery), internecine (19 portali motoryzacyjnych, m.in. Interia.pl – sekcja moto, Moto.onet.pl i Moto.wp.pl) oraz prasie (najważniejsze czasopisma motoryzacyjne – konsumenckie i branżowe).

Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa DDB Warszawa, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD.

Autor:tw

Więcej informacji:Subaru, Lotos Quazar, olej, Lotos

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas