Reklama2014-02-12
1

Subway reklamuje kanapki Flatbread

Sieć restauracji Subway zaczęła kampanię reklamową wprowadzonych właśnie do jej menu kanapek na płaskim pieczywie, tzw. Flatbread. Akcję przygotowały i realizują firmy Q&A Communications i Maxus Polska.

Reklamy prezentują kilka wybranych kanapek na płaskim pieczywie: Italian B.M.T., Subway Melt i Kurczak Pizziola. W ramach promocji przy zakupie każdej z nich dodawane jest gratis ciastko.

- Płaskie pieczywo, Flatbread, było dotychczas mało znane w Europie Środkowo-Wschodniej. Zależało nam, aby zaciekawić naszych klientów i stworzyć jak najwięcej okazji, by mogli się z nim zapoznać. Tym bardziej, że spotkało się ono z pozytywnym przyjęciem podczas przeprowadzanych w Polsce testów - komentuje Fabiola Gallegos Rios, marketing manager w sieci Subway na region Europy Środkowo-Wschodniej.

Akcja reklamowa - rozpoczęta 3 lutego i zaplanowana do 15 marca - obejmuje internet (m.in. social media) oraz restauracje Subway. Działania są prowadzone jednocześnie w całej Europie Środkowo-Wschodniej.

Za strategię, kreację i realizację kampanii na wszystkich rynkach odpowiada agencja Q&A Communications, a za zakup mediów w Polsce - dom mediowy Maxus Polska.

Autor:tw

Więcej informacji:Subway

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas