Reklama2005-12-01
0

Sukces agencji Locomotiva

Grupa Żywiec S.A. rozstrzygnęła przetarg na kompleksową obsługę marketingową marki Strong.

W przetargu brało udział 5 agencji reklamowych:Doug Faber Family, Idea & Media, Scholz & Friends, Wunderman Y&R i Locomotiva.

Do drugiego etapu zostały wybane 2 agencje – obsługujący do tej pory markę STRONG Young & Rubicam/Wunderman oraz Locomotiva.

Przetarg wygrała agencja Locomotiva.

- Ta wygrana to ogromna satysfakcja i nagroda za traktowanie pracy w reklamie jako przygody intelektualnej.  Przystępując do pracy nad Strongiem  zdecydowałem o zastosowaniu  metodologii  używanej podczas rozwiązywania case’ów naukowych.Pewnie dlatego w rezultacie doszliśmy do oryginalnych wniosków, które pozwoliły na przygotowanie niebanalnych propozycji docenionych przez Klienta.Takie podejście jest w nowej Locomotivie obowiązującym na co dzień - powiedział Ewaryst Fedorowicz, dyrektor Generalny Locomotivy.

Budżet marketingowy marki Strong na rok 2006 jest zbliżony do tegorocznego.

Autor:kk

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas