PR2007-12-17
0

Sukces akcji "Help - dla życia bez tytoniu"

Kampania antytytoniowa "HELP - dla życia bez tytoniu" otrzymałaEuropean Exellence Award 2007.

Projekt HELP, zainicjowany w 2005 r. przez Komisję Europejską,zdobył najwyższe wyróżnienie w kategorii "Consumer Health", stającsię tym samym najwybitniejszą i najbardziej profesjonalną kampaniązdrowotną minionego roku w Europie. Do konkursu zostało zgłoszonychponad 600 projektów w 5 głównych kategoriach.

- Akcja zawdzięcza swój sukces m.in. swobodzie, jaką majądziałające w 27 państwach firmy prowadzące "HELP - dla życia beztytoniu". Ogólny zarys kampanii jest wypełniany treścią w danymkraju, zależnie od jego kultury i lokalnych uwarunkowań.- tłumaczyAnna Garwolińska, prezes Glaubicz Garwolińska Consultants.

Kampania "HELP - dla życia bez tytoniu" prowadzona jest wewszystkich krajach członkowskich Unii Europejskiej. Skierowana domłodzieży oraz osób dorosłych w wieku 15-30 lat ma na celuzapobieganie paleniu, pomoc w rzucaniu palenia oraz informowanie ozagrożeniach wynikających z biernego palenia.

European Excellence Awards powstały z myślą o wyróżnieniuszczególnych osiągnięć w dziedzinie komunikacji i public relationsw skali europejskiej. Przyznawane są pod patronatem "CommunicationDirector Magazine" przez jury złożone z międzynarodowychekspertów.

Autor:kk

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas