Prasa2003-07-31
0

Sukces Cosmopolitan

Sukces sprzedażowy bez gadżetu

Lipcowy numer magazynu Cosmopolitan wydawanego przez Hearst-Marquard Publishing, zdaniem wydawcy, odniósł spektakularny sukces sprzedażowy. W sytuacji, kiedy inne magazyny skierowane do kobiet prześcigają się w pomysłach na dołączanie gadżetów Cosmopolitan bez gadżetu notuje wzrost sprzedaży. W lipcu sprzedało się ponad 126 tys. egzemplarzy, gdy średnia sprzedaż w pierwszej połowie roku wynosiła 119 tys. egz.

- Trudno nie zgodzić się z faktem, że tak dobra sprzedaż jest dowodem na to,że nowy zespół redakcyjny pod kierunkiem Hanny Wolskiej tworzy pismo, które trafia w potrzeby młodych, inteligentnych kobiet, które kupują czasopisma dla ich zawartości a nie dla gadżetów - informuje Hearst-Marquard Publishing.

Autor:

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas