Reklama2006-12-15
0

Sukces Euro RSCG

Euro RSCG otrzymało tytuł 'Advertising Network Of The Year' Campaign, prestiżowego brytyjskiego magazynu branży reklamowej.

Magazyn nazywany reklamową „biblią” każdego roku przyznaje nagrody: advertising agency of the year - w tym roku nagrodę otrzymała agencja Fallon, advertiser of the year - w tym roku najlepszym reklamodawcą jest: Marks and Spencer oraz advertising network of the year – Euro RSCG.

„Jeszcze rok temu stawiano sobie poważne pytania o przyszłość sieci Euro rozważając rozbicie lub sprzedaż firmy” jednak jak twierdzi magazyn Campaign przełom nastąpił w momencie przyjścia do firmy Davida Jonesa który: „Przez rok działalności jako chief executive zmienił firmę z kilku biur zjednoczonych tylko niemodną nazwą w przerażającą maszynę do wygrywania konkursów biznesowych, która naprawdę funkcjonuje teraz tak, jakby przeszczepiono jej całe DNA, a nie tylko wstrzyknięto silną dawkę adrenaliny” – podsumowuje przyznaje nagrody Campaign.

Magazyn Campaign jest brytyjskim tygodnikiem zajmującym się komunikacją w biznesie. Znajdują się w nim informacje, nowości, komentarze i analizy dotyczące branży reklamowej. Od 2004 roku magazyn dostępne jest e-wydanie gazety na stronie http://www.brandrepublic.com/.

Autor:

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas