Telewizja2005-01-11
0

Sukces kanału AXN

AXN w grudniu zwiększył swój zasięg techniczny i obecnie ofertę programową tego kanału może oglądać 16% gospodarstw domowych w Polsce (dwukrotnie więcej niż w październiku 2004 roku)

Kanał nie tylko pracuje nad rozszerzaniem zasięgu technicznego ale też promuje swoją ofertę programową.

W grudniu w stosunku do października nastąpił wzrost widowni  o 45% w grupie dorosłych 16-49 (uni. ogólnopolski).

Średnio codziennie w ostatnim miesiącu oglądało AXN 815 535 osób (12/2004, wszyscy 4+).
 
W tygodniu świątecznym oglądalność kanału AXN była tylko o 11% niższa od Discovery.

AXN to filmy, seriale, programy reality, relacje z rajdów samochodowych.
Źródło: AGB Polska 2004

Autor:Marcin Szumichora

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas