Prasa 2003-08-13
0

Sukces książki o dziennikarstwie

Wysoka sprzedaż "ABC dziennikarstwa" książki M. Ziomeckiego, K. Skowrońskiego i T. Lisa

Wprowadzona na rynek pod koniec ubiegłego roku książka o dziennikarstwie "ABC dziennikarstwa" autorstwa Mariusza Ziomeckiego, Krzysztofa Skowrońskiego i Tomasza Lisa okazała się dużym sukcesem. Jak dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl do tej pory udało się już sprzedać ponad 20 tys. egzemplarzy. (więcej poniżej) Zobacz tabelęalne audycje z udziałem Andrzeja Woyciechowskiego. Mariusz Ziomecki natomiast pokazuje, w jaki sposób przygotować okładki gazet codziennych i magazynów, by przyciągnąć uwagę czytelnika.

"Trzej świetni dziennikarze pokazują, dlaczego takimi są" - tak krótko opisuje książkę profesor Jerzy Bralczyk.

Autor:

KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas