Reklama2004-01-16
0

Sukces Lipton Ice Tea

SALES LINK dla Lipton Ice TEA- sukces po raz trzeci

Rewelacyjnym wynikiem zakończyła się promocja sprzedaży dla Lipton Ice Tea zrealizowana przez SALES LINK należącą do TBWACOMMUNICATION GROUP. Podczas akcji sprzedano ponad 26 tys. sztuk promocyjnego produktu, co znacznie przekroczyło założenia targetowe.

W sumie przez pięć kolejnych tygodni przeprowadzono 177 akcji promocyjnych w halach C&C oraz w sklepach sieciowych Real, Carrefour, E'Leclerc, Geant, Hypernova, Tesco. Promocją objęte były różne smaki Lipton Ice Tea (cytryna, mango, brzoskwinia, green) w opakowaniach plastikowych, szklanych i kartonowych o różnych gramaturach. Zespoły promocyjne - hostessy, animatorka sprzedaży oraz osoba wydająca gratisy zachęcały do zakupu, informowały klientów o zasadach promocji i wręczały nagrody. W zależności od wielkości zakupu produktu promocyjnego, klient otrzymywał torbę izotermiczną Cooler, plecak, szklanki, podstawki pod telefon lub pod drinki.

Celem akcji było wygenerowanie wysokich wzrostów sprzedaży promowanych produktów, eksponowanie produktów w sposób atrakcyjny, oczekiwany przez konsumenta, budowanie lojalności klientów, świadomości marki oraz pozyskanie nowych klientów dla marki Lipton Ice Tea. Za projekt akcji, jego realizację odpowiadała agencja SALES LINK, która już po raz trzeci przygotowała akcję promocyjną dla tej marki. Wszystkie edycje zakończyły się sukcesem.

Autor:

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas