PR2004-06-24
0

Sukces Mmd Public Relations

Mmd Public Relations otrzymało Certyfikat Uznania IPRA w ramach programu Golden World Awards 2004

Mmd Public Relations, wiodąca na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej, agencja świadcząca kompleksowe usługi public relations oraz public affairs, otrzymała Certyfikat Uznania IPRA (Międzynarodowe Stowarzyszenie Public Relations; International Public Relations Association) za projekt z zakresu Public Affairs "Debata rządowa na temat integracji europejskiej" (Government roundtable on European integration), przeprowadzony w zeszłym roku dla firmy SAP w Rumunii.

Przyznanie Certyfikatu oraz udział w programie Golden World Awards 2004, było wyrazem uznania Międzynarodowego Stowarzyszenia Public Relations dla Mmd Public Relations za doskonałość działań w zakresie public relations.

O projekcie

We wrześniu 2003 roku firma SAP powierzyła agencji Mmd obowiązki w zakresie świadczenia usług media relations i public affairs w Rumunii. Jednym z priorytetów firmy SAP był wzrost sprzedaży rozwiązań dla sektora publicznego rumuńskiemu rządowi. By tego dokonać, Mmd musiało nawiązać relacje pomiędzy kierownictwem firmy a głównymi decydentami w rządzie oraz zapewnić rozwiązaniom oferowanym przez SAP akceptacje i właściwe przyjęcie. Zorganizowane przez SAP zgromadzenie okrągłego stołu nie tylko przyniosło oczekiwane efekty, ale wręcz odniosło ogromny sukces. Przy jednym stole zasiedli czołowi decydenci różnych ministerstw z całej Rumunii, by dyskutować na temat roli rozwiązań softwarowych w osiągnięciu głównego celu polityki rządu, którym jest integracja z Unią Europejską. Liczba przybyłych na spotkanie członków rządu najwyższych szczebli przeszła najśmielsze oczekiwania i sprawiła, że forum SAP-a okrzyknięto najbardziej udanym tego typu wydarzeniem w Rumunii w 2003 roku. Sukces zgromadzenia osiągnięty został dzięki umiejętnemu połączeniu strategicznego charakteru spotkania z odpowiednią realizacją, w oparciu o wcześniej wypracowaną i zaplanowaną taktykę. To wszystko przyczyniły się do realizacji głównych celów kampanii wyznaczonych przez klienta.

Autor:

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas