Reklama2006-04-12
0

Sukces MPG Media Planning

MPG Media Planning zwyciężył w konkursie ofert, który został zorganizowany przez firmę Polska Woda Sp z o.o. - producenta wody Primavera (Danone).

Już po raz drugi MPG Media Planning  (w 2005 roku zaplanował i kupił kampanię reklamy zewnętrznej dla wody Primavera), będzie odpowiedzialny za planowanie oraz realizację działań reklamowych dla tej marki. W kampanii będzie wykorzystana reklama telewizyjna, nośniki reklamy zewnętrznej, oraz reklama w magazynach kobiecych. Kampania będzie trwała przez trzy miesiące.

„Bardzo cieszy nas fakt, że mamy możliwość już drugi rok pracować z Polską Wodą. Jest to dla nas wyjątkowe wyróżnienie, które świadczy o tym, że Klienci ufają naszym doświadczeniom i chcą do nas wracać” – powiedział Jacek Dzięcielak CEO MPG Polska.

Autor:masz

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas