Telewizja2003-09-15
0

Sukces nowości antenowych Polsatu

Dużym sukcesem okazały się emitowane w miniony weekend nowości Polsatu

Dużym sukcesem okazały się emitowane w miniony weekend nowości Polsatu. Były to Idol - 3 edycja, Bar bez Granic - Wielkie otwarcie, serial "Czego się boją faceci czyli seks w mniejszym mieście". Każdą z tych pozycji obejrzało średnio ponad 3 miliony ludzi, a w grupie docelowej 16 - 49 pozyskały one ok. 27 % widzów oglądających w tym czasie telewizję. (więcej poniżej) Zobacz tabelę

Rośnie również widownia amerykańskiego serialu "24 godziny". Każdy z odcinków obejrzało ponad 2,5 mln widzów. Serial ten największą popularnością cieszy się zwłaszcza w grupie 16 - 49, gdzie średni udział (SHR%) dwóch odcinków wyniósł blisko 25 %. Odcinek drugi przyciągnął znacznie większą widownię a zatem wciąż pozyskuje nowych odbiorców.

Autor:

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas