Prasa2003-08-20
0

Sukces wydawniczy Muratora

Wydawnictwo Murator wygrywa z gadżetomanią

Wszystkie magazyny Wydawnictwa Murator osiągnęły wzrost czytelnictwa większy niż tytuły konkurencyjne z poszczególnych segmentów - wynika z czerwcowych badań SMG KRC porównujących czytelnictwo z tym samym okresem ubiegłego roku. W grupie pism zdrowotnych i wnętrzarskich-ekskluzywnych tytuły Wydawnictwa Murator są jedynymi, które odnotowały wzrost czytelnictwa. (więcej poniżej) Zobacz tabelęa modzie na gadżety. Przyjęto założenie, że nie sztuką jest sztucznie wywindować sprzedaż pisma, natomiast sztuką jest zainteresować czytelnika jego zawartością. Wydawnictwo konsekwentnie dodaje do magazynów tylko dodatki związane z nimi merytorycznie - informuje nadawca.


Źródło: SMG KRC, CCS 6 fal*, fale styczeń-czerwiec 2002, styczeń-czerwiec 2003.

Autor:

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas