Prasa2010-10-11
2

“Sukces” zyskał najwięcej, na przeciwnym biegunie “Elle”

W lipcu br. pozycję lidera sprzedaży wśród miesięczników luksusowych i shoppingowych dla pań umocnił “Twój Styl”. Największy wzrost odnotował jednak “Sukces”, a największy spadek dotknął “Elle”.

Rozpowszechnianie płatne razem “Twojego Stylu” w lipcu br. wyniosło 263 713 egz. i było wyższe o 8,4 proc. niż w analogicznym okresie 2009 roku - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
 
Na drugim miejscu z wynikiem na poziomie 179 482 egz. znalazł się magazyn “Joy” (Marquard Media Polska), który w porównaniu do lipca 2009 roku zanotował wzrost wynoszący 18,2 proc.
 
Trzecią lokatę zajął miesięcznik shoppingowy „Avanti” (Agora SA), który w lipcu br. rozszedł się w nakładzie 152 415 egz., czyli niższym o 14,5 proc. niż rok wcześniej.

Największy wzrost dotknął pismo “Sukces” (Wydawnictwo Przekrój), zajmujące ostatnie miejsce w zestawieniu. Jego wynik sprzedażowy wzrósł o 13,5 proc. do 37 028 egz., ale trzeba dodać, że wydanie lipcowe było w sprzedaży przez dwa miesiące.
 
Z kolei największy spadek rozpowszechniania płatnego razem zanotował magazyn “Elle” (Grupa Burda). Spadło ono o 17,7 proc. do 65 767 egz.

Zobacz tabelę


Porównując dane z lipca do danych z czerwca br. widać, że największy wzrost zanotował miesięcznik “Shape” - jego rozpowszechnianie płatne razem wzrosło aż o 65,2 proc. Największy spadek (o 14,5 proc.) dotknął natomiast pismo “Avanti”.
 

Zobacz tabelę


 

Autor:pp

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas