Internet2012-02-09
0

Super Bowl w mediach społecznościowych dla Pepsi

Najwięcej dyskusji w mediach społecznościowych na temat reklam wyemitowanych podczas niedzielnego Super Bowl dotyczyło spotu Pepsi z udziałem Eltona Johna - wynika z badania NM Inicite.

NM Inicte przeanalizowało ponad 229 tys. wypowiedzi w mediach społecznościowych dotyczących reklam podczas XLVI Super Bowl.

18 proc. dyskusji dotyczyło reklamy Pepsi z udziałem Eltona Johna i Melanie Amaro, zwyciężczyni pierwszej amerykańskiej edycji programu "X Factor". Na drugim i trzecim miejscu znalazły się Coca-Cola i M&Ms (ok. 10 proc.).

Reklama Pepsi na XLVI Super Bowl

Autor:km

Więcej informacji:Super Bowl

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas