Telewizja2019-11-21
3

Nowy program w Superstacji z uczestnikami „Love Island”

Od piątku, 22 listopada na antenie Superstacji (Cyfrowy Polsat) będzie można oglądać nowy program - "Super Island".

W nowym formacie informacyjno-rozrywkowym pojawią się gwiazdy show Polsatu "Love Island - Wyspa Miłości”. Agnieszka Boryń oraz Piotr i Paweł Tyburscy będą w nim komentować newsy ze świata gwiazd.

Swoją premierę program będzie mieć w piątki o 15.20, potrwa 20 minut. Powtórki zaplanowano natomiast w soboty i niedziele o 22.20.

Superstacja kilkakrotnie wprowadzała już korekty w ramówce – ostatnio w weekendowych pasmach.

Pierwsza edycja "Love Island" w jesiennej ramówce Polsatu

Pierwszy sezon "Love Island. Wyspa miłości" można było oglądać w Polsacie od 2 września do 13 października 2019 roku. Format był emitowany od poniedziałku do piątku oraz w niedziele ok. 22.00.

"Love Island" to brytyjski randkowy reality-show, który powstał w 2005 roku dla ITV. Uczestnicy projektu przez kilka tygodni mieszkają w luksusowej willi i są odcięci od świata. Łączą się w pary, a do programu regularnie dołączają nowi uczestnicy. Najmniej lubiani uczestnicy lub tacy, których odrzuca partner odchodzą z show.

Zwycięzcami pierwszej polskiej edycji zostali Sylwia Madeńska oraz Mikołaj Jędruszczak. Otrzymali oni czek na 100 tys. zł. Program prowadziła Karolina Gilon.

Duże zmiany w Superstacji od końca września

Nowa ramówka Superstacji została wprowadzona 30 września br., wystartowała o godzinie 14.00. Bazuje na trzech godzinach premierowego programu oraz „Interwencji” i „Interwencji Extra” Polsatu. Zmieniła się także oprawa oraz prowadzący - w większości dotychczasowi odeszli do innych redakcji. Za zmiany odpowiada Grzegorz Jankowski, dyrektor programowy kanału.

Średnia minutowa widownia Superstacji w okresie od 30 września do 15 października br. (czyli w pierwszych 16 dniach obecności nowej ramówki) wyniosła 3,7 tys. widzów. Przełożyło się to na 0,06 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz po 0,03 proc. w grupach 16-49 i 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Havas Media Group.

Autor:NB

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas