Reklama2010-07-12
1

„Super Mary” promuje żel do prania Persil Cold Active

Na stronie internetowej Persila udostępniono grę „Super Mary” promującą żel do prania tej marki. Aplikację przygotowały agencje DDB i Tribal DDB.

Interaktywna gra „Super Mary”, która pojawiła się w serwisie persil.pl, prezentuje korzyści ze stosowania żelu do prania Persil Cold Active. Aplikacja informuje m.in., że produkt ten zapewnia skuteczne usuwanie zabrudzeń już w 30°C. Jednocześnie każdy użytkownik gry może zdobyć roczny zapas Persil Cold Active.

Koncept kreatywny gry „Super Mary” przygotowała agencja reklamowa DDB, a produkcją zajęła się agencja interaktywna Tribal DDB. Razem z polską wersją aplikacji powstało jej 10 wariantów skierowanych do krajów Europy Środkowo-Wschodniej.

Autor:tw

Więcej informacji:Persil Cold Active, Persil

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas