Internet2004-07-21
0

Super Media nowym członkiem IAB Polska

Super Media Interactive i IAB Polska - nowy podmiot, nowy projekt

W ostatnich dniach agencja interaktywna Super Media Interactive stała się członkiem wspierającym branżowego stowarzyszenia IAB Polska (Interactive Advertising Bureau). Decyzja o przystąpieniu do IAB wynikała z chęci współuczestniczenia w rozwoju i popularyzacji internetu na polskim rynku.

Wśród wielu członków IAB Polska znajdują się najistotniejsze podmioty rynku internetowego, w tym: portale internetowe, sieci reklamowe, agencje interaktywne, domy mediowe, wydawcy on-line.

Pierwszym projektem, który Super Media Interactive i IAB Polska pragną wspólnie zrealizować jest stworzenie raportu prezentującego idee systemów zarządzania treścią oraz rozwiązania klasy Content Management dostępne na polskim rynku.

Autor:

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas