Reklama2009-03-13
0

Super-Pharm reklamuje "perfumy do -60 proc. przez cały rok" (wideo)

Super-Pharm rozpoczyna kampanię reklamującą obniżenie cenluksusowych perfum. Akcja obejmuje telewizję i sklepy tej sieci.

Super-Pharm reklamuje wprowadzaną w swoich sklepach obniżkę cenluksusowych perfum. Kreacja kampanii startującej pod hasłem"Perfumy do -60 proc. przez cały rok" jest utrzymana wróżowo-kwiecistej stylistyce i prezentuje marki objętepromocją.



Akcja reklamowa od 18 marca będzie prowadzona w telewizji (TVN,TVN Style, TV 4) i wszystkich sklepach Super-Pharm (plakaty).

Kreację kampanii - zaplanowanej do 5 kwietnia - przygotowałaagencja Communication Unlimited, natomiast zakupem mediów zajął siędom mediowy Equinox.

Autor:tw

Więcej informacji:Super-Pharm

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas