Reklama2016-01-25
0

„Superbohaterowie też potrzebują ubezpieczenia” w reklamach Nationale-Nederlanden (wideo)

Nowa kampania reklamowa firmy ubezpieczeniowej Nationale-Nederlanden TUnŻ będzie prowadzona pod hasłem „Superbohaterowie też potrzebują ubezpieczenia”. Przygotowały i realizują ją firmy Scholz & Friends Warszawa, Papaya Films, Brasil, MEC i Value Media.

Bohaterką pierwszego z trzech spotów jest dziewczynka w wieku przedszkolnym, która ze swojego punktu widzenia zwraca uwagę tacie, uważanego przez nią za superbohatera, na najważniejsze wartości rodzinne i życiowe.

- Stawiamy na młodsze pociechy, które w szczery, otwarty i naturalny sposób zadają nam bardzo często trudne pytania dotyczące własnego bezpieczeństwa oraz przyszłości. Celem pierwszej 30-sekundowej odsłony jest więc zachęcenie mam i ojców do pomyślenia o tak ważnej w życiu sprawie, jaką jest zabezpieczenie siebie i rodziny na wypadek poważnych zachorowań - tłumaczy Joanna Pędzińska, dyrektor ds. komunikacji z klientem w Nationale-Nederlanden.

Kampania jest prowadzona w telewizji (kanały z oferty TVP, Polsatu i TVN), internecie (Onet.pl, Wirtualna Polska, YouTube, Gazeta.pl) oraz kinach (Multikino, Cinema City). Potrwa do końca kwietnia br.

Kreacją  reklam zajęła się agencja Scholz & Friends Warszawa, a produkcją spotów - dom produkcyjny Papaya Films. Za aktywności w social media odpowiada agencja Brasil, a za planowanie i zakup mediów - domy mediowe MEC i Value Media.

Autor:tw

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas