Reklama2020-03-05
0

Superbohaterowie w wiosennej odsłonie kampanii Oponeo.pl (wideo)

Serwis Oponeo.pl rozpoczął wiosenną kampanię reklamową pod hasłem „Nie potrzebujesz superbohaterów, by zadbać o bezpieczeństwo Twoje i Twojej rodziny". Przygotowały ją firmy ICE Images, Lemon Film i Hackett Hamilton.

Kampania zwraca uwagę na konieczność wymiany opon w newralgicznych porach roku, podkreślając, że najlepiej kupić je na Oponeo.pl.

Koncepcję kreatywną kampanii opracowała agencja Hackett Hamilton. - Pracując nad kreacją staraliśmy się zadbać zarówno o komunikację prostoty i funkcjonalności platformy Oponeo.pl, jak i o warstwę emocjonalną i humorystyczną, która wpływa na zapamiętywalność przekazu - opisuje Wojciech Nowak z Hackett Hamilton.

 

Akcja ruszyła pod koniec lutego w kinach, a od początku marca obejmuje też telewizję, radio oraz internet. Jej kontynuację zaplanowano na jesień.

Spoty do kampanii, wyreżyserowane przez Jakuba Kossakowskiego, przygotował dom produkcyjny Lemon Film. Koordynacją projektu i postprodukcją zajął się ICE Images.

Firma Oponeo.pl, do której należy też kilka innych serwisów internetowych, w pierwszych trzech kwartałach ub.r. zanotowała 551,6 mln zł przychodów i 2,3 mln zł zysku netto, wobec 484,9 mln zł wpływów i 3 mln zł zysku netto rok wcześniej.

Autor:tw

Więcej informacji:samochody, Oponeo.pl

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas