Telewizja2015-11-24
5

„SuperDzieciak” nie był hitem Polsatu. Show przegrało z konkurencją

Nowy talent-show Polsatu „SuperDzieciak” oglądało jesienią br. średnio 1,71 mln osób. Stacja w czasie emisji programu zajęła czwarte miejsce w rynku telewizyjnym, a wpływy z reklam wyniosły 21,4 mln zł. Na razie nie wiadomo, czy format będzie kontynuowany.

Program „SuperDzieciak” nadawany był na antenie Polsatu w okresie od 10 października do 21 listopada br. w soboty o godz. 20.05. Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że oglądało go średnio 1,71 mln widzów, co przełożyło się na 10,74 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów i 9,45 proc. w grupie komercyjnej 16-49.
Najwięcej widzów zgromadził finałowy odcinek formatu, który obejrzało 1,88 mln osób.

Zobacz tabelę

Polsat w trakcie emisji „SuperDzieciaka” zajął czwarte miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem był TVN, nadający wówczas „Mam talent!” i filmy fabularne, co dało tej stacji 17,47 proc. udziału. Drugie miejsce zajęła Dwójka („The Voice of Poland”; 12,78 proc.), a trzecia była Jedynka („Komisarz Alex” i filmy; 11,89 proc.). W grupie komercyjnej Polsat był jednak trzeci przed TVP1.

Zobacz tabelę

Show wygrała 15-letnia wokalistka Zuzanna Rosa z Krakowa, która otrzymała 100 tys. złotych i złoty medal. Srebro i 50 tys. zł przypadło perkusiście Kubie Kowaliszynowi, a brąz gimnastyczce sportowej Natalii Kozioł, która otrzymała również 30 tys. złotych.

Jak dowiedzieliśmy się nieoficjalnie, druga edycja „SuperDzieciaka” raczej nie pojawi się na antenie Polsatu wiosną przyszłego roku. Możliwe jednak, że program wróci do ramówki w kolejnym sezonie.

Talent-show „SuperDzieciak” oparty był na holenderskim formacie „SuperKids”. Uczestnikami programu były dzieci w wieku od 4 do 14 lat, utalentowane sportowo, artystycznie, tanecznie lub naukowo. Występy oceniało blisko stu ekspertów z różnych dziedzin oraz czteroosobowe jury.

W gronie jurorów zasiedli: Magdalena Stużyńska, Dawid Kwiatkowski, Roma Gąsiorowska i Dariusz Michalczewski, a show prowadzili: Katarzyna Ankudowicz i Wojciech „Łozo” Łozowski. Producentem wykonawczym była firma Jake Vision.

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że w październiku br. udział Polsatu w rynku telewizyjnym wyniósł 12,88 proc.

Autor:pp

Więcej informacji:SuperDzieciak, talent-show, Polsat

KOMENTARZE(5)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas