Reklama2016-09-12
5

Supernet będzie reklamował nową ofertę T-Mobile (wideo)

T-Mobile Polska zaczął teaserowy etap kampanii reklamującej nową ofertę Supernet. Ostatnie reklamy operatora były utrzymane w konwencji muzycznej, w wielu występował Tomasz Kot. Za obsługę reklamową firmy odpowiadają Bridge2Fun, Starcom MediaVest Group, SMG LiquidThread, G7 i Agencja Warszawa.

- Już niedługo dowiecie się, kto czuwa nad miastem i jaką moc posiada! ;) - czytamy w opisie teaserowego spotu nowej oferty T-Mobile Polska udostępnionego w weekend w serwisach społecznościowych. Oferta i wspierająca ją kampania reklamowa zostaną zaprezentowane we wtorek. Do tego czasu telekom nie ujawnia żadnych informacji na ten temat.

Niedawno T-Mobile Polska podał, że zasięg jego sieci internetu mobilnego LTE obejmuje 95 proc. mieszkańców naszego kraju. Firma dodała, że przez ostatnie półtora miesiąca uruchomiła 200 nowych stacji LTE 800 i obecnie ma ich 700.

W ostatnim okresie reklamy T-Mobile były utrzymane w konwencji muzycznej, najczęściej występował w nich Tomasz Kot: w wakacje razem z Natalią Nykiel promował darmowe rozmowy i SMS-y w T-Mobile na Kartę, a wcześniej z Robertem Lewandowskim wysoką jakość usług w tej sieci. Niedawno w reklamach operatora pojawili się też Agnieszka Szulim i Piotr Kędzierski oraz Kinga Preis i Patricia Kazadi.

##NEWS http://wirtualnemedia.pl/m/artykul/t-mobile-polska-z-11-6-mln-klientow-wiecej-na-reklamy-w-dol-przychody-i-ebitda ##

Za obsługę marketingową T-Mobile Polska odpowiadają firmy Bridge2Fun (kreacja), Next (reklamy internetowe), Agencja Warszawa (aktywności w social media) oraz Starcom MediaVest Group (planowanie i zakup mediów).

Autor:tw

Więcej informacji:T-Mobile, Supernet

KOMENTARZE(5)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas