Telewizja2007-10-10
0

'Superniania' z gorszymi wynikami niż rok temu

Nadawana w niedzielne popołudnia druga edycja reality show'Superniania' cieszy się mniejszą popularnością niż pierwsza seria,którą TVN pokazywał rok temu. Mimo słabszych wyników programu,podczas jego emisji stacji udaje się wyprzedzić Polsat.

Średnia oglądalność pięciu pierwszych odcinków drugiej edycji"Superniani" wyniosła 1,68 mln osób - wynika z danych AGB NielsenMedia Research przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl. Udziały TVN wgrupie wszystkich widzów ukształtowały się na poziomie 15,43 proc.,lepsze były natomiast w komercyjnej grupie docelowej, gdziewyniosły 19,42 proc.

Większą popularnością program cieszył się rok temu, gdy TVNnadawał premierową edycję reality show. Pięć jej pierwszychodcinków obejrzało średnio 2,22 mln osób przy udziałach w rynku napoziomie 19,45 proc.(4+) i 24,19 proc. (16-49) (wtedy programemitowany był od 24 września, w tym roku wystartował już 9września).

Zobacz tabelę

Podczas emisji "Superniani" więcej widzów od TVN miały obagłówne kanały Telewizji Polskiej. TVP1 oglądało w tym czasie 2,95mln osób (stacja nadawała m.in. "Mistrzostwa Europy w siatkówcemężczyzn", "Teleexpress", "Szkoda gadać" i "Jaka to melodia?"), aTVP2 - 2,16 mln (gł. "Egzamin z życia" i programy lokalne). Za TVNznalazł się jedynie Polsat z widownią na poziomie 1,6 mln (m.in."Świat według Kiepskich", "Rodzina zastępcza plus" i "I kto turządzi?").

Zobacz tabelę

Dwie trzecie widzów reality show stanowią kobiety. Poza tymprogram jest oglądany przede wszystkim przez widzów w wieku od 25do 44 lat oraz od 50 do 59 lat, z miast powyżej z 100 tys.mieszkańców, posiadających wykształcenie podstawowe lubśrednie.

Zobacz tabelę

Autor:PP

Więcej informacji:Superniania, TVN

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas