Trzecia seria emitowanego we wrześniu i październiku w TVN-iereality show "Superniania" miała większą oglądalność niż nadawanarok temu druga seria produkcji. W paśmie emisji programu więcejwidzów od TVN-u gromadziła tylko Jedynka.
Średnia oglądalność trzeciego sezonu "Superniani" (emitowanabyła w niedziele o 17.00, a jej ostatni odcinek nadano 2 listopadabr.) wyniosła 2,15 mln zł widzów przy udziale w rynku na poziomie18,86 proc. w 4+ i 22,63 proc. w 16-49 - wynika z danych AGBNielsen Media Research przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.
To lepsze wyniki od tych, jakie miała pokazywana rok temu drugaseria produkcji, która nadawana była pół godziny później i liczyławięcej odcinków, bowiem ostatnie jej wydanie wyemitowano 18listopada 2007 r. Oglądało ją średnio 1,89 mln osób przy udziałachwynoszącym odpowiednio 15,19 proc. i 18,89 proc..
W paśmie nadawania "Superniani" (niedziele 17.00 - 17.55) TVNzajmowała pozycję wicelidera rynku telewizyjnego. Lepiej od stacjiWaltera radziła sobie w tym czasie tylko Jedynka - nadawane na jejantenie "Teleeexpress" i teleturniej "300 proc. normy" gromadziły3,4 mln widzów. Za TVN-em znalazły się: TVP 2 (gł. "Brzydula Betty"i mecze piłki nożnej; 1,92 mln) i Polsat (gł. "Halo Hans", "Strzałw 10", "Rodzina zastępcza plus"; 1,17 mln).
Reality show oglądały głównie kobiety, widzowie w wieku od 24 do44 lat i pomiędzy 50. a 59. rokiem życia oraz mieszkańcy miast.
TVN z reklam emitowanych przy trzecim sezonie "Superniani"zarobiła w sumie 5,5 mln zł (dane cennikowe netto, bezrabatów).
Oglądalność trzeciej serii "Superniani" odcinek poodcinku
Widownia konkurencyjnych stacji w czasie emisji realityshow
Profil widowni "Superniani"