Reklama2017-06-21
0

"Superowoce dla superwłosów" w kampanii zmienionej marki Garnier Fructis

Marka produktów do pielęgnacji włosów do włosów Garnier Fructis przechodzi przemianę, której towarzyszy kampania w telewizji, na outdoorze, w przestrzeni cyfrowej i punktach sprzedaży. Akcję pod hasłem "Superowoce dla superwłosów" przygotowały firmy Agencja Warszawa, Big Picture, Zenith i Value Media.

W ramach przemiany marka Fructis prezentuje konsumentom nowe formuły bez parabenów, o owocowych właściwościach, które mają być skuteczniejsze i zostały przetestowane dermatologicznie. Inspiracją dla opracowania nowych formuł szamponów, masek i produktów do pielęgnacji włosów wszystkich linii nowego Fructis stały się owoce. Składnikami produktów Fructis są amla, awokado, masło karite, kokos, jagody acai, granat, grejpfrut, a także ogórek. Pozostałe składniki aktywne to trzcina cukrowa, ekstrakt z zielonej herbaty, proteiny oraz witamina B3 i B6 wraz z sokiem z jabłek.

Nowy Fructis to także nowe opakowania, wykonane w 25% z tworzyw sztucznych pochodzących z recyklingu, które w 100% nadają się do ponownego użycia. Ponadto pojawiły się dwie zupełnie nowe linie kosmetyków do pielęgnacji włosów: Hydra Fresh oraz Oil Repair 3 Butter.

Zmianę w portfolio marki Fructis wspiera kampania "Superowoce dla superwłosów", prowadzona w telewizji, na outdoorze, w kanale digital oraz w punktach sprzedaży (promocje w sklepach). Towarzyszą temu działania PR, w tym media relacje oraz współpraca z wybranymi influencerami.

Działania marketingowe prowadzi Agencja Warszawa, a komunikację PR powierzono agencji Big Picture. Za zakup mediów tradycyjnych odpowiada dom mediowy Zenith, a za media online – Value Media.

Autor:km

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas