Reklama2019-02-26
2

Polsat pokaże drugi sezon „SuperPsa”. Program ponownie sponsorują Pedigree i Bayer

Aneta Awtoniuk - gospodyni programu „SuperPies”; fot. Michał WencekAneta Awtoniuk - gospodyni programu „SuperPies”; fot. Michał Wencek

Od2 marca 2019 roku na antenie Polsatu wystartuje drugi sezon edukacyjnego programu „SuperPies”, w którym behawiorystka zwierzęca Aneta Awtoniuk, pokazuje jak wychować psa. Sponsorami programu ponownie są marki Pedigree i Bayer.

W każdym z 10 odcinków produkcji „SuperPies” widzowie poznają dwie rodziny ze swoimi psami. Każda z rodzin skorzysta z pomocy behawiorystki zwierzęcej Anety Awtoniuk, która będzie im dawać wskazówki dotyczące wychowywania swoich pupili.

Wśród uczestników programu pojawią się również gwiazdy, które zaadoptowały psa ze schroniska lub kupiły szczeniaka z hodowli m.in. Dariusz Kuźniak i Marcin Mroczek.

Program „SuperPies”, wspierany przez sponsorów - właścicieli marek Pedigree i Bayer, będzie edukował i dzielił się tym, jak wiele daje człowiekowi relacja z psem oraz doradzi opiekunom, jak świadomie i odpowiedzialnie wychowywać czworonogi.

Premierowe odcinki audycji na antenie Polsatu będzie można oglądać w soboty o godz. 17.45. Pierwsza emisja zaplanowana została na 2 marca.

Producentem programu jest firma Lulu Production. Autorem pomysłu na program jest Olga Cerkaska.

Pierwszy sezon „Superpsa” emitowany był na antenie Polsatu w soboty o 17.45, w okresie od 3 marca do 19 maja ub.r. Średnia widownia cyklu wyniosła 575 tys. osób, co przełożyło się na 5,81 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 6,20 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 6,32 proc. w grupie 16-59.

Formuła „SuperPsa” jest podobna do dwóch programów „Przygarnij mnie” i „Misja pies“, które pokazywane były w TVP2 i TVN i miały słabe wyniki oglądalności. Dwójka wyemitowała dwie edycje swojej audycji: wiosną 2015 roku, którą oglądało 775 tys. widzów, oraz rok później - 763 tys. osób. Format TVN był pokazywany wiosną ub.r. - śledziło go 463 tys. widzów. Sponsorem również i tych audycji była marka Pedigree.

Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2018 roku wyniósł 10,23 proc.

Autor:Michał Kurdupski

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas