Telewizja2018-02-20
41

Polsat będzie uczył wychowywać psy w programie „SuperPies”. Emisja od 3 marca

Aneta Awtoniuk - gospodyni programu „SuperPies”; fot. Michał WencekAneta Awtoniuk - gospodyni programu „SuperPies”; fot. Michał Wencek

Od soboty 3 marca 2018 roku na antenie Telewizja Polsat będzie można oglądać nowy edukacyjny program „SuperPies”, w którym behawiorystka zwierzęca Aneta Awtoniuk, pokaże jak wychować psa. Sponsorami programu są marki Pedigree i Bayer.

W każdym z 12 odcinków produkcji „SuperPies” widzowie poznają dwie rodziny ze swoimi psami. Każda z rodzin skorzysta z pomocy behawiorystki zwierzęcej Anety Awtoniuk, która będzie im dawać wskazówki dotyczące wychowywania swoich pupili.

Wśród uczestników programu pojawią się również gwiazdy znane zarówno z telewizyjnych produkcji, dużego ekranu, jak i świata sportu. W jednym z odcinków na ekranie pojawi się aktorka Elżbieta Romanowska ze swoim psem Browarem. Prowadząca Aneta Awtoniuk będzie również starała się pomóc rodzinie kobiety, która opiekuje się trzema psami, w tym Tarą - psem-terapeutą.

Program „SuperPies”, wspierany przez sponsorów - właścicieli marek Pedigree i Bayer, będzie edukował i dzielił się tym, jak wiele daje człowiekowi relacja z psem oraz doradzi opiekunom, jak świadomie i odpowiedzialnie wychowywać czworonogi.

Premierowe odcinki audycji na antenie Polsatu będzie można oglądać w soboty o godz. 17.45. Pierwsza emisja zaplanowana została na 3 marca.

Producentem programu jest firma Lulu Production. Autorem pomysłu na program jest Olga Cerkaska.

Formuła „SuperPsa” jest podobna do dwóch programów „Przygarnij mnie” i „Misja pies“, które pokazywane były w TVP2 i TVN. Dwójka wyemitowała dwie edycje swojej audycji: wiosną 2015 roku, którą oglądało 775 tys. widzów, oraz rok później - 763 tys. osób. Format TVN był pokazywany wiosną ub.r. - śledziło go 463 tys. widzów. Sponsorem również i tych audycji była marka Pedigree.

„SuperPies” to jedna z trzech nowych pozycji programowych szykowanych przez Polsat na wiosnę 2018 roku. Oprócz tego projektu stacja planuje pokazać jeszcze dwa duże formaty o tematyce randkowej: „Wyjdź za mnie” oraz „Take Me Out”., a także talk-show „The story of my life - Historia naszego życia”.

Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2017 roku wyniósł 10,91 proc.

Autor:Michał Kurdupski

KOMENTARZE(41)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas