Telewizja2015-08-24
4

Superstacja z nowym logo i oprawą graficzną

Kanał informacyjny Superstacja w weekend zmienił swoje logo. Telewizja wprowadziła też nową oprawę graficzną.

Nowe logo Superstacji - tak jak poprzednie - składa się z białej nazwy kanału umieszczonej na czerwonym tle. Zmieniła się jednak wykorzystana w nim czcionka.

Zmodyfikowany został też pasek z informacjami u dołu ekranu, który zyskał granatowy kolor. Z kolei nowa oprawa antenowa Superstacji (jingle reklamowe i zapowiedzi) utrzymana jest w kolorach błękitnym i białym.

O tym, że Superstacja planuje w tym roku zmianę oprawy, informowaliśmy w marcu br. Prezes kanału Adam Stefanik mówił nam wówczas, że jest ona przygotowywana we współpracy z firmą zewnętrzną, ale nie podał jej nazwy (dowiedz się więcej).

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że w lipcu br. udział Superstacji w rynku wyniósł 0,24 proc.

Autor:Patryk Pallus

Więcej informacji:Superstacja

KOMENTARZE(4)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas