Reklama2019-08-02
0

Mackenzie „Mac” Book przekonuje, że Surface Latop 2 jest lepszy od sprzętu Apple. Kolejna odsłona walki technologicznych gigantów

Koncern Microsoft opublikował spot, w którym występuje mężczyzna o nazwisku Mackenzie Book (Mac Book). Przekonuje on, że produkowany przez Microsoft komputer przenośny Surface Laptop 2 jest lepszy od MacBooka Air oferowanego przez Apple. To kolejna odsłona rywalizacji obu koncernów technologicznych, które od lat toczą walkę na reklamy drwiące z rywala.

Reklamowa konkurencja Microsoftu i Apple ma już długoletnią historię. Do tej pory obie firmy opublikowały kilkadziesiąt rozmaitych spotów, w których na przemian każda z nich starała się w mniej lub bardziej dowcipny sposób zakpić ze sprzętu czy oprogramowania rywala.

 

Teraz okazuje się, że to nie koniec wojny na reklamy pomiędzy technologicznymi gigantami. Microsoft opublikował spot, w którym stara się udowodnić że produkowany przez niego komputer przenośny Surface Laptop 2 ma przewagę nad konkurentem oferowanym przez Apple – MacBookiem Air.

W wypadku nowej reklamy Microsoft wpadł na dość przewrotny pomysł. Odnalazł bowiem Australijczyka o nazwisku Mackenzie Book (w skrócie Mac Book), który w 30-sekundowym spocie zestawia ze sobą cechy komputerów sprzedawanych przez Microsoft i Apple.

Porównanie wypada zdecydowanie na korzyść Microsoftu. Mackenzie Book podkreśla, ze Surface Laptop 2 działa dłużej od MacBooka po naładowaniu baterii, jest także szybszy i bardziej wydajny w codziennym użytkowaniu. Bohater spotu podkreśla też, że sprzęt Microsoftu posiada dotykowy ekran, którego brak u konkurenta, a na koniec nie pozostawia wątpliwości które z porównywanych urządzeń powinien wybrać użytkownik.

 

Na razie nie wiadomo jaka będzie odpowiedź Apple na prowokacyjny spot Microsoftu. Można się jednak spodziewać, że producent MacBooków nie pozostanie dłużny swojemu konkurentowi.

Autor:ps

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas