Reklama2016-03-22
0

„Świadome macierzyństwo” w kampanii reklamującej Folik Mama

W internecie i prasie zaczęła się wizerunkowa kampania reklamowa suplementów diety dla kobiet w ciąży Folik Mama (produkowanych przez Gedeon Richter). Akcję przygotowały i realizują firmy Lubię to - linked by Isobar i One House.

Akcja jest oparta na konkursie prowadzonym na stronie Swiadomemacierzynstwo.com. Kobiety spodziewające się dzieci mogą w nim wypełnić krótki quiz i opisać swoją najdziwniejszą zachciankę żywieniową w trakcie ciąży. Konkurs potrwa do 10 kwietnia.

W internecie kampania obejmuje też współpracę z autorkami blogów Oczekując.pl, Panna Anna Biega i Szczesliva, które opiszą swoje wspomnienia o odżywianiu podczas z ciąży, oraz reklamy display. Ponadto reklamy ukażą się w magazynach „Mamo To Ja”, „Twoje Dziecko” oraz „Twój Maluszek”.

Za koncepcję i realizację kampanii odpowiada agencja Lubię to - linked by Isobar (należąca do Dentsu Aegis Network Polska), a zakupem mediów zajął się dom mediowy One House.

Autor:tw

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas