W październiku 2008 roku spadła sprzedaż większości miesięcznikówporadnikowych adresowanych do kobiet. Najwięcej stracił magazyn"Świat Kobiety" (Wydawnictwo Bauer) a liderem w segmencie były"Dobre Rady" (Burda Media Polska).
Sprzedaż ogółem miesięcznika "Dobre Rady" (Burda Media Polska) wpaździerniku ur. wyniosła 467 191 egz. i była o 1 proc. wyższa niżw analogicznym miesiącu 2007 roku - wynika z danych ZwiązkuKontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Na drugim miejscu znalazło się pismo "Poradnik Domowy" (Agora),które sprzedało się w ilości 418 231 egz. (spadek o 6,6 proc.), ana pozycji trzeciej uplasował się "Świat Kobiety" (WydawnictwoBauer) ze sprzedażą ogółem na poziomie 405 581 egz. (spadek o 16proc.).
Porównując dane z października ur. do danych z poprzedniegomiesiąca widać, że największy spadek sprzedaży ogółem odnotowałmiesięcznik "Poradnik Domowy" (16 proc.).