Prasa2014-03-03
1

„Świat Kobiety” w nowym layoucie, z książką kucharską i nakładzie 490 tys. egz.

We wtorek 4 marca br. w sprzedaży pojawi się kwietniowe wielkanocne wydanie magazynu „Świat Kobiety” (Wydawnictwo Bauer) ze zmienioną makietą.

W layoucie zmieniono m.in. czcionki oraz kolorystykę. Dodano również dynamiczne łamanie, które dodaje pismu nowoczesności. Od nowego numeru powiększeniu ulegnie objętość stron z przepisami, które obecnie liczą 27 stron.

Dział kulinarny posiada oddzielną okładkę oraz tytuł „Największa książka kucharska”, a także nowe rubryki, takie jak: dania przetestowane przez eksperta „Świata kobiety”, autorska kuchnia Ewy Wachowicz oraz przepisy czytelniczek. Makietę zaprojektowała dyrektor artystyczna „Świata Kobiety” Beata Sędzimir.

Magazyn ukazał się w nakładzie 490 tys. egzemplarzy, a jego cena wynosi 2,40 zł.

>>> Zobacz wszystkie okładki magazynów Wydawnictwa Bauer

Sprzedaż wydania wspierać będzie kampania reklamowa w telewizji (stacje grup TVP, TVN, Polsat oraz Premium TV) oraz prasie (magazyny Wydawnictwa Bauer).

Za realizację kampanii odpowiedzialna jest firma Digit-Art, zakupem mediów zajął się MEC.

Z danych ZKDP wynika, że średnia sprzedaż ogółem „Świata Kobiety” w listopadzie ub.r. wyniosła 317 282 egz. (więcej na ten temat).

Autor:łb

Więcej informacji:Świat Kobiety

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas