W listopadzie ub.r. pozycję lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników poradnikowych zajęła „Kobieta i Życie”. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogła „Cała Ty”, z kolei najwięcej stracił „Poradnik Domowy”.
Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, sprzedaż ogółem „Kobiety i Życia” (Wydawnictwo Bauer) w listopadzie 2015 roku wyniosła 328 625 egz. W porównaniu do listopada 2014 roku zwiększyła się ona o 0,69 proc.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Z trzeciej na drugą lokatę awansował „Świat Kobiety” (Wydawnictwo Bauer). Wynik analizowanego miesięcznika uplasował się na poziomie 281 531 egz., po spadku o 11,54 proc.
Na ostatnią pozycję podium spadły „Dobre Rady” (Grupa Burda). Wynik sprzedażowy tego tytułu zmalał o 12,50 proc. do 279 658 egz.
Oczko niżej uplasował się „Poradnik Domowy” (Edipresse Polska), który odnotował największy spadek w zestawieniu. Jego wynik zmniejszył się bowiem o 25,99 proc. do 205 809 egz.
Z kolei najwięcej - 5,62 proc. - zyskała „Cała Ty” (Phoenix Press), której wynik wyniósł 127 597 egz. W zestawieniu tytuł ten uplasował się na miejscu siódmym - ostatnim.
W listopadzie ub.r. w porównaniu do poprzedniego miesiąca największym wzrostem sprzedaży ogółem wśród miesięczników poradnikowych, wynoszącym 12,30 proc., również pochwalić się mogła „Cała Ty”. W tym ujęciu najwięcej straciły natomiast „Dobre Rady” - było to 1,40 proc.
Zobacz tabelęSprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.