Jesienny sezon serialu „Świat według Kiepskich” oglądało średnio 1,66 mln widzów, o 80 tys. osób mniej niż w analogicznym okresie ub.r. Polsat w paśmie emisji produkcji zajął trzecie miejsce w rynku telewizyjnym, przegrywając z TVP2 i TVN. Wpływy z reklam wyniosły 17,06 mln zł.
W jesiennej ramówce „Świat według Kiepskich” na antenie Polsatu pokazywany był w środy o godz. 20.05, w okresie od 7 września do 23 listopada br. Z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że produkcję oglądało średnio 1,66 mln widzów. Przełożyło się to na 10,47 proc. udziałów wśród wszystkich widzów, 13,23 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 11,91 proc. w grupie 16-59.
Największą popularnością cieszył się odcinek serialu z 16 listopada br. Oglądało go 1,91 mln osób.
Trzy topowe odcinki „Świata według Kiepskich”
Zobacz tabelęWzględem analogicznego okresu rok wcześniej „Świat według Kiepskich” stracił 80 tys. widzów. Wówczas (tj. w okresie od 2 września do 18 listopada ub.r.) jego średnia oglądalność wynosiła 1,74 mln osób przy udziałach wynoszących 10,93 proc. w 4+ oraz 13,13 proc. w 16-49.
Polsat w paśmie emisji „Świata według Kiepskich” zajął trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. W tym czasie liderem była TVP2, która emitowała popularny serial „Barwy szczęścia”, co przełożyło się na 19,78 proc. udziału. Na drugim miejscu uplasował się TVN („Na Wspólnej”; 13,78 proc.). Gorzej od Polsatu poradziła sobie tylko TVP1 (gł. „Sport”, kroniki sportowe, „Prognoza pogody” i „Hit Hit Hurra”; 9,32 proc.).
Taka sama była kolejność stacji wśród widzów w grupie 16-59. Z kolei w grupie 16-49 TVN poradził sobie nieco lepiej od Dwójki.
Zobacz tabelęWpływy reklamowe wokół jesiennej edycji produkcji wyniosły 17,06 mln zł. Dla porównania, jesienią ub.r. „Świat według Kiepskich” zarobił 18,15 mln zł z reklam (dane cennikowe, bez rabatów).
Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w październiku br. wyniósł 12,35 proc.