Telewizja2012-11-30
7

„Świat według Kiepskich” przegrał z konkurencją. 11,2 mln zł z reklam

Jesienny sezon serialu „Świat według Kiepskich” oglądało średnio 2,31 mln widzów. Polsat w czasie jego emisji przegrał walkę o widza z wszystkimi swoimi głównymi konkurentami. Wpływy z reklam wyniosły 11,2 mln zł.

Jesienny sezon „Świata według Kiepskich” (emitowany w okresie od 5 września do 28 listopada br.) oglądało średnio 2,31 mln widzów, co przełożyło się na 14,88 proc. udziałów wśród wszystkich widzów oraz 17,52 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl. Serial na antenie Polsatu emitowany był w środy o godz. 20.00.

Polsat w czasie emisji „Świata według Kiepskich” przegrał rywalizację o widza z wszystkimi swoimi głównymi konkurentami. W tym czasie zdecydowanym liderem była TVP2, która emitowała serial „Barwy szczęścia” i miała wtedy 23,39 proc. udziału w rynku. Na drugim miejscu uplasowała się TVN (końcówka „Uwagi!”, serial „Na Wspólnej”; 17,67 proc.), a na trzecim - TVP1 (gł. „Sport” i „Prognoza pogody”; 15,52 proc.). Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej Polsat zajmuje trzecie miejsce, wygrywając z TVP1.

Zobacz tabelę


Wpływy z reklam przy emisji jesiennego sezonu „Świata według Kiepskich” wyniosły 11,2 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

Autor:mk

Więcej informacji:Świat według Kiepskich

KOMENTARZE(7)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas