Reklama2015-12-09
0

„Świąteczne inspiracje” w loterii promującej Winiary na Boże Narodzenie (wideo)

Z początkiem grudnia wystartowała bożonarodzeniowa akcja reklamująca markę Winiary (Nestlé Polska), oparta na loterii z nagrodami. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Albedo, Lemon Sky J. Walter Thompson Poland, Artcore i MEC.

Żeby wziąć udział w loterii, należy kupić jednorazowo produkty marki Winiary za minimum 10 zł, zachować paragon i zarejestrować go na stronie winiary.pl oraz wybrać nagrody, o które chce się zagrać. Codziennie do 23 grudnia losowane będą tablety i urządzenia kuchenne, a 24 grudnia wylosowana zostanie nagroda główna - 50 tys. zł.

Loterię wspiera kampania reklamowa w telewizji (kanały ogólnopolskie) oraz internecie.

Za organizację loterii odpowiada agencja Albedo. Spot do kampanii reklamowej przygotowało studio Artcore, działania w internecie realizuje agencja Lemon Sky J. Walter Thompson Poland, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC.

Autor:tw

Więcej informacji:Winiary, Nestlé

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas