Technologie2008-09-24
0

Światowe marki odczuwają skutki gospodarczego kryzysu

Spowolnienie gospodarcze zaczyna mieć negatywny wpływ na wartośćczołowych światowych marek.

Z raportu firmy Brand Finance wynika, że w ciągu pierwszychdziewięciu miesięcy bieżącego roku łączna wartość 100 czołowychmarek na świecie zmniejszyła się o 4,2 procenta, do poziomu 67miliardów dolarów - informuje serwis Adweek.

Marką o najwyższej wartości w rankingu firmy jest obecnieWal-Mart, która awansowała z czwartej pozycji, a z pierwszego nadrugie miejsce zepchnęła Coca-Colę.

Z kolei na trzecią z drugiej pozycji na liście Brand Financespadł Microsoft, IBM awansował na czwarte miejsce, a z trzeciej napiątą pozycję spadło Google.

źródło: Adweek

Autor:km

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas