Reklama2006-03-31
0

Światowe standardy buzzmarketingu w Polsce

Agencja reklamowa Heureka jako pierwsza w Polsce została członkiem międzynarodowego stowarzyszenia marketingu szeptanego WOMMA.

Tym samym Heureka znalazła się w grupie firm kształtujących narzędzia marketingu szeptanego i opracowujących standardy etyczne takich działań.

Marketing szeptany (buzzmarketing) to popularna na świecie nowatorska forma reklamy, coraz częściej stosowana również w Polsce. Polega ona na przekazywaniu informacji o treści marketingowej za pomocą zwykłych kontaktów międzyludzkich, w codziennych relacjach, „z ust do ust”.

Word of Mouth Marketing Association to zarejestrowane w Chicago w grudniu 2004 roku stowarzyszenie non-profit zrzeszające firmy działające na międzynarodowym rynku reklamy. Należą do niego między innymi General Motors, AOL, Virgin Mobile, Microsoft, Coca-Cola, Dell, Fila, Nestle USA, Verizon Vireless, Whirlpool Corporation, Discovery, CoffeeCup Software czy Motorola i wiele innych znanych marek. Teraz dołącza do nich Heureka jako pierwsza polska firma.

Autor:kk

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas