PR2005-05-17
0

Światowy zasięg polskiego monitoringu mediów

Press-service Mointoring Mediów wprowadziła na rynek nową usługę polegającą na kompleksowym monitoringu zasobów z wszystkich mediów praktycznie na całym świecie

Usługa nazwana przez Press-service Globalnym Monitoringiem, możliwa jest dzięki współdziałaniu z innymi zrzeszonymi w FIBEP-  Federation Internationale des Bureaux d`Extraits de Presje- elitarnej organizacji działającej od 1953 roku i zrzeszającej wiodące firmy w branży. FIBEP obejmuje ponad 80 procent rynku monitoringu mediów na świecie.

…"Idea Globalnego Monitoringu powstała w naszej firmie praktycznie z chwilą przystąpienia Polski do Unii Europejskiej. Zaistniałe nowe możliwości związane z ekspansją na światowe rynki, rodzą potrzeby informacyjne, niejednokrotnie kluczowe przy podejmowaniu strategicznych decyzji przez naszych Klientów. Chcieliśmy się dobrze do tego przygotować i w styczniu 2005 r. zakończyliśmy niezbędny etap testów związanych z wyszukiwaniem treści podawanych w mediach w różnych krajach na całej kuli ziemskiej"…- mówi Sylwia Krzewińska Marketing/PR Manager w firmie Press-service  Monitoring Mediów.

Projekt został zrealizowany dzięki zaangażowaniu i kontaktom międzynarodowym Wiceprezesów Zarządzających: Piotra Długiego i Sebastiana Bykowskiego, a także ukształtowanej przez wiele lat pozycji firmy na rynkach zagranicznych.

Autor:masz

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas